Top4Mobile
Public profile

Top4Mobile

Computers & electronics
4.6 13712 reviews

Informations

E-shop with mobile phones and premium accessories. The biggest offer of premium accessories for the best prices.

Verified review
4.6
Excellent · 13712 reviews
5
4
3
2
1

Contact

Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12 84105 Bratislava Slovakia
Company id: 46701494
VAT: SK2023549671

Shops

20

Customers say

AI summary

Top4Mobile has received a positive rating of 4.22 out of 5 over the last three months, with customers most often praising the fast processing of orders, good prices, and high-quality packaging or products. Most ratings are five-star, and several buyers describe the purchase as hassle-free. However, a smaller but significant proportion of customers report delayed or undelivered parcels and weaker communication when resolving problems.

AI-powered summary based on recent customer reviews
Fast processing Good prices High-quality packaging Mostly hassle-free Occasional delivery problems
Review highlights
Verified review

Reviews

13712 reviews
Filter

Shop customer

huTop4Mobile.hu Verified review
Top4Mobile.hu
We’re sorry that you weren’t satisfied. We’d be grateful if you could let us know what we can improve so that we can provide you with a better experience next time.
huTop4Mobile.hu Verified review
Fast delivery, the product was available at a fair price. Thank you for your work.
hrTop4Mobile.hr Verified review
Nothing but praise!
huTop4Mobile.hu Verified review
Significantly better price, fast delivery, fair communication!
czTop4Mobile.cz Verified review
The goods never arrived; somehow they entered the delivery address as GLS Group, and that was it. Nothing arrived via Zásilkovna, and they didn’t notify me at all. Sad.
Top4Mobile.cz
We are sorry that the shipment was not delivered and that you did not receive any information. Please contact us with your order number so that we can check the delivery with GLS and resolve the situation as soon as possible.

Roman Diana

roTop4Mobile.ro Verified review
It didn’t arrive when specified!
Top4Mobile.ro
We are sorry that the delivery did not arrive at the specified time. We understand your dissatisfaction and will investigate the situation to improve the punctuality of our services.

Shop customer

hrTop4Mobile.hr Verified review
The purchase went smoothly, but delivery is several days late. It takes this long to receive goods purchased from China.

Daniela C

roTop4Mobile.ro Verified review
Quality products and affordable prices.
czTop4Mobile.cz Verified review
The purchase went smoothly
skTop4Mobile.sk Verified review
It took a little while for the phone case to arrive.
czTop4Mobile.cz Verified review
The order was delivered relatively quickly. However, the phone case arrived scratched, as if it had already been used.
skTop4Mobile.sk Verified review
Fast delivery, quality material, thank you
skTop4Mobile.sk Verified review
Everything went quickly and smoothly.

Mario Budman

hrTop4Mobile.hr Verified review
The product was dispatched 7 days late and will not arrive within the expected timeframe.
Top4Mobile.hr
We’re sorry for the delayed dispatch and the delivery complications. We apologise for the situation and will do everything we can to ensure the parcel arrives as soon as possible. Please contact us with your order number so that we can check its status.

Shop customer

czTop4Mobile.cz Verified review
Delivery was fine, but completely different goods were delivered.
Top4Mobile.cz
We’re sorry that you received different goods from those you ordered. Please contact us as soon as possible with your order number and a photo of the goods received—we’ll be happy to resolve the situation promptly by arranging an exchange or issuing a refund.

Shop customer

deTop4Mobile.de Verified review
Straightforward process, fast shipping, and the goods arrived in excellent condition! Happy to use you again!

Александър Колев

bgTop4Mobile.bg Verified review
Perfect service
czTop4Mobile.cz Verified review
I received exactly what I ordered. An item that was only available here and in one other shop. I’m satisfied.

Michal Vítek

czTop4Mobile.cz Verified review
My first order with you, and everything went smoothly.

Shop customer

czTop4Mobile.cz Verified review
Everything was fine, quick handling.
czTop4Mobile.cz Verified review
The shop had the goods in stock, but kept postponing it: from Tuesday to Wednesday, then from Wednesday to Thursday. On Thursday, the lady or young woman promised me that they would definitely send it on Thursday, but in the end they sent it late on Friday, so the communication was not great. However, the goods arrived safely, so at least that earns them some points.
Top4Mobile.cz
We’re sorry for the delay and the unclear communication regarding the dispatch of your order. We take your criticism seriously and will do our utmost to improve. We’re glad that the goods eventually arrived safely.

Elenuksha

skTop4Mobile.sk Verified review
Order delivered satisfactorily and within a short time. Sufficient information about the progress.

Shop customer

hrTop4Mobile.hr Verified review
They sent the wrong products and do not respond to emails.
Top4Mobile.hr
We’re sorry that we sent you the wrong products and that you didn’t receive a response to your email. We apologise for the inconvenience – please send us your order number via message so that we can resolve the situation as soon as possible.
bgTop4Mobile.bg Verified review
The strap colour is incorrect. It says gold, but they sent me silver. I contacted the departments, but they suggest that I return it to a Bulgarian office and have it forwarded from there to them. Naturally, the costs are at my expense. On top of that, I paid an additional fee for hassle-free claims and delivery in the event of an incorrect product. So far, they are unwilling to fulfil any of this. I am very disappointed.
Top4Mobile.bg
We’re sorry that you received the wrong strap colour and that the handling of your complaint did not meet your expectations. This situation is not acceptable. Please contact us again with your order number so that we can look into your case and find a fair solution without any unnecessary costs on your part.

Shop customer

deTop4Mobile.de Verified review
Worked brilliantly......would gladly use again anytime

Shop customer

frTop4Mobile.fr Verified review
Good value for money (bought on offer), it took much longer than promised.
Top4Mobile.fr
Thank you for your review. We’re pleased that you appreciated the value for money, and we sincerely apologise that the delivery took longer than promised. We will work to improve our shipping times.

Меги Д.

bgTop4Mobile.bg Verified review
Fast and reliable communication.

Станислав Добрев

bgTop4Mobile.bg Verified review
Extremely slow delivery – over 7 days. The case had defects on the back – 3 circles, as if it had been pressed and cut on.
Top4Mobile.bg
We apologise for the delayed delivery and the condition of the case. This does not meet our standards. Please contact us with your order number so that we can offer a quick solution – a replacement or a refund.
skTop4Mobile.sk Verified review
The order wasn’t delivered within the specified timeframe, and when I contacted them, they even lied to me... I’ll definitely file a complaint with the Slovak Trade Inspection against that shop.
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska