Tovar stale nemam
Everything fine and fast
Almost everything
Top4Mobile.hr
We’re sorry that your experience was only average. We’d appreciate it if you could tell us what we could improve so that you’ll be more satisfied next time.
The order was fine, but I still haven’t received the goods.
Top4Mobile.hu
We apologise for the delay. Please contact us with your order number so that we can check the delivery status and find a solution as soon as possible.
Order not delivered and no communication
Top4Mobile.cz
We’re sorry that your order was not delivered and that you did not receive the necessary communication from us. Please contact us with your order number so that we can investigate and resolve the situation as soon as possible.
Hello, nothing has happened yet.
Top4Mobile.sk
Hello, we apologise for the delay. Please contact us with your order number so that we can check its status and resolve the situation as soon as possible.
Satisfied with everything, I will definitely order again 😊
Very bad, I’m still waiting for my order....
Top4Mobile.bg
We apologise for the delay and inconvenience. Please contact us with your order number so that we can check its status and assist you as quickly as possible.
I ordered one thing and received something completely different!!
Totally wrong!!
I asked them to send me what I ordered, but the company FIRST asks me to return it, even though I’m paying the costs...
Unprofessional, and I certainly won’t have anything more to do with them!!
Top4Mobile.hr
We are sorry that the wrong order was sent and for the inconvenience you experienced. This is not the level of service we want to provide. Please contact us with your order number so that we can investigate the matter as soon as possible and find a solution, including the issue of return costs.
Speed
Top4Mobile.pl
We’re sorry that you weren’t satisfied. We’d like to put things right – please contact us with details of your experience.
Everything is great
Fast delivery
Beautiful and well-functioning bait boat for carp fishing. Works perfectly and is easy to get ready for use. And all this at a TOP price!
After a week, I still don’t even have a tracking number. I’ve contacted them several times, but they don’t reply. It seems like a scam.
Top4Mobile.es
We are very sorry for the delay and lack of response. We understand your concern and want to resolve it as soon as possible. Please send us your order number by message so that we can check the shipment and provide you with the tracking information immediately.
Everything went smoothly. The product is as described, the quality is OK, and delivery and updates were fine.
Although the order was cancelled due to a lack of stock (there are generally availability issues with this particular product), the Top4Mobile team responded to my emails very quickly and I have received notification from the bank that I will receive the refund in the next few days.
I’m taking off one star because the website indicated that the exact number of units I needed was in stock when I placed the order.
It still hasn’t arrived after more than a week.
Top4Mobile.cz
We’re sorry that your order still hasn’t arrived. Please contact us with your order number so that we can check the shipment and resolve the situation as soon as possible.
Everything quickly and easily
Top4Mobile.ro
Thank you for your review. We’re sorry that your experience did not fully meet your expectations. We would be pleased to hear what we can improve.
Brutally slow delivery.... Purchased on 17/09/2026, delivered on 05/10/2026
Top4Mobile.hr
We are very sorry for the lengthy delivery time and apologise for the inconvenience. We take your feedback seriously and are working to improve delivery speed.
We haven't received the order yet.
Top4Mobile.cz
We’re sorry that your order hasn’t arrived yet. Please contact us with your order number so that we can investigate the shipment immediately and resolve the situation as quickly as possible.
Super bombastic, fantastic, scholastic/magnificent
The order took approximately a month to process, and the emails were undeliverable.
Top4Mobile.cz
We are sorry that processing your order took so long and that you were unable to contact us by email. This is not the experience we want you to have. Please contact us via the contact form or send us your order number so that we can investigate the situation and put it right.
After 12 days, I still haven’t received my order, and I haven’t even received an email saying that the item has been dispatched.
Top4Mobile.hr
We apologise for the delay and the lack of information about the shipment. Please contact us with your order number so that we can check the status immediately and find the quickest solution.
My order arrived today, exactly after a week, with everything nicely packaged as it should be. The stand fits my GALAXY WATCH ULTRA 2 perfectly :) My watch charges beautifully to 100% :)
I ordered the goods last month and still haven’t received them. The shop has not communicated with me, and I do not recommend buying from them.
Top4Mobile.cz
We are sorry about your experience and the long wait for your order. We apologise for the inadequate communication. Please contact us with your order number so that we can investigate and resolve the situation as soon as possible.
Not delivered,
delivered.
Top4Mobile.hr
We’re sorry that your order wasn’t delivered. Please contact us so that we can investigate the situation as soon as possible and find a solution.
Dispatch takes an extremely long time. A delivery timeframe is given, but it is not honoured.
Top4Mobile.ro
We are truly sorry for the delay to your order and for failing to meet the promised deadline. We completely understand your dissatisfaction. Please contact us with your order number so that we can check the situation and find a solution as quickly as possible.
Great!
The goods have not been delivered yet
Top4Mobile.cz
We are sorry for the delay with your delivery. Please contact us with your order number; we will be happy to check its status immediately and help ensure the quickest possible delivery.
I still haven’t received the goods.
Top4Mobile.cz
We’re sorry that you have not received the goods yet. Please contact us with your order number so that we can investigate the shipment immediately and resolve the situation as quickly as possible.
The shopping experience was excellent, the price was great, and the product was high quality. However, delivery by Overseas was disgraceful: they arbitrarily claimed that I wasn’t at the address and redirected the parcel to a parcel locker 2 kilometres from my building. So, go ahead and buy, just don’t choose Overseas delivery.
Top4Mobile.hr
Thank you for your feedback. We’re pleased that you’re satisfied with your purchase, the price and the quality of the product. We’re sorry about your unpleasant experience with delivery via Overseas – we’ll take your comment into account to improve our delivery service.
They do not respond to emails at all. It is impossible to contact them, and a week after ordering the goods, my order still has not been delivered.
Top4Mobile.sk
We’re sorry about your experience and apologise for the delayed communication and delivery of your order. Please send us your order number in a message so that we can check its status as soon as possible and resolve the situation.
An order placed over 2 weeks ago was never delivered.
No one responds to emails, and I still haven’t received a refund.
A very poor experience!
Top4Mobile.hr
We’re sorry you had such a poor experience. The delivery delay and lack of response are unacceptable. Please send us your order number in a private message so we can check the status immediately and resolve the refund as soon as possible.
Everything perfect, very fast delivery.
What review should I leave if I haven’t received anything? It was supposed to arrive yesterday, 30-09-2026, but it hasn’t arrived today either. Disappointed. I ordered elsewhere.
Top4Mobile.ro
We apologise for the delay and the unpleasant experience. We understand your disappointment and kindly ask you to contact us with your order number so that we can check the situation and find a solution as quickly as possible.
Unacceptable delivery delay, and no apology.
Top4Mobile.hr
We’re sorry for the unacceptable delay and the lack of an apology. Your experience is not the standard we strive for. Please contact us with your order number so that we can look into the situation and try to put things right.
It’s already been 4 days and the goods haven’t been dispatched.
Top4Mobile.sk
We’re sorry for the delay in dispatching your order. We understand your dissatisfaction and will investigate the situation as soon as possible. Please contact us with your order number so that we can provide you with the latest information and expedite its processing.
Delivery took longer than I would have expected for an item that was in stock (more than a week). The ordered goods were only dispatched after I asked about the status (they did not reply to my email asking for an update).
Top4Mobile.cz
We’re sorry that both the delivery and communication fell short of your expectations. For items in stock, dispatch should have been quicker, and we should have responded to your email. Thank you for your feedback—we’ll investigate what happened to prevent a similar situation from recurring.
Everything is absolutely fine.