super
Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem produktu.
Super 👍
Top4Mobile.sk
Dziękujemy za zamówienie. Przykro nam, że nie jesteś zadowolony. Czy mógłbyś podać nam więcej informacji na temat tego, jak możemy pomóc Ci rozwiązać Twoje wątpliwości?
Moje zamówienie z 11/12/2025 nadal nie zostało wysłane.
Top4Mobile.cz
Zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, przepraszamy za niedogodności. Postaramy się wysłać je jak najszybciej. Dziękujemy za cierpliwość.
Datą dostawy był 14. dzień. Ale kiedy sprawdziliśmy 15.12, okazało się, że nie został jeszcze wysłany. Bardzo duże rozczarowanie i strata czasu. Komunikacja utrudniona, brak telefonu.
Top4Mobile.bg
Przepraszamy za nieporozumienie. Zamówienie zostało złożone 14 grudnia i powinno dotrzeć w ciągu najbliższych kilku dni. W razie dalszych pytań prosimy o kontakt mailowy. Dziękujemy za zrozumienie.
Top4Mobile.hr
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia. Dziękujemy za opinię i postaramy się rozwiązać Twoją skargę tak szybko, jak to możliwe. Dziękuję za poświęcony czas.
W dniu 10.12.2025 otrzymałem wiadomość e-mail z potwierdzeniem płatności za zamówienie. Od tego czasu nie ma żadnej komunikacji i do tej pory towary nie dotarły.
Top4Mobile.sk
Witamy, dziękujemy za wiadomość. Przepraszamy za wszelkie opóźnienia i dołożymy wszelkich starań, aby niezwłocznie sprawdzić status zamówienia i przekazać nowe informacje. Dziękujemy za cierpliwość.
Dobra cena, dobry produkt
Top4Mobile.cz
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia. Jeśli podasz nam więcej informacji, z przyjemnością postaramy się rozwiązać tę sytuację i znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.
Wszystko było szybko i na czas
Cały e-sklep zaczął wyglądać bardzo dziwnie od momentu płatności.
Chociaż dostawa została podana na następny dzień, ale minęło 5 dni od zadeklarowanej daty dostawy i nadal nic.
Po napisaniu e-maila otrzymałem informację zwrotną, że produkt zostanie wysłany tego dnia (wczoraj), jednak nawet jeśli to prawda, jako klient nie otrzymałem żadnego automatycznego e-maila ani numeru śledzenia.
Więc po prostu czekam...
Top4Mobile.sk
Witam,
Dziękujemy za wiadomość. Przepraszamy za opóźnienie w dostawie produktu. Obiecujemy dostarczyć go tak szybko, jak to możliwe i podać numer śledzenia. Dziękujemy za cierpliwość.
Z poważaniem,
[imię i nazwisko]
Straszny sklep internetowy! Twierdzi, że produkt jest w magazynie, a czekasz 10 dni, zanim do ciebie dotrze, a komunikacja jest chwiejna... nigdy więcej
Top4Mobile.sk
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i będziemy nad tym pracować.
Top4Mobile.bg
Dziękujemy za złożenie zamówienia. Jeśli nie jesteś zadowolony, daj nam znać, a postaramy się rozwiązać Twoje wątpliwości.
Wszystko w porządku.
dobra cena, szybkość dostawy
Nigdy nie otrzymałem mojego zamówienia.
Top4Mobile.bg
Witam, jaki jest numer zamówienia?
Przykro mi, ale nigdy go nie otrzymałem, a najgorsze jest to, że nikt nigdy nie odpowiedział na moje e-maile ani na rzekomy czat.....
Top4Mobile.gr
Przykro mi, ale nie otrzymaliśmy Twojej wiadomości. Niestety, nikt nie odpowiedział na twoje e-maile nawet na czatach.
Drogi,
Nie otrzymałem jeszcze zamówienia, więc nie jestem zadowolony z zakupu.
Top4Mobile.bg
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Jak możemy pomóc?
Dziękuję, wszystko poszło dobrze, towar został dostarczony bardzo szybko.
moje zamówienie jeszcze nie dotarło
Top4Mobile.hr
Twoje zamówienie jeszcze nie dotarło.
Top4Mobile.bg
Przykro nam, że nie jesteśmy zadowoleni z Twojego zamówienia. Prosimy o kontakt, a z przyjemnością pomożemy w rozwiązaniu problemu. Dziękujemy.
Jeszcze nic nie otrzymałem
Top4Mobile.bg
"Tak, otrzymasz informacje do końca dnia".
Top4Mobile.cz
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Jeśli możesz się z nami skontaktować, z pewnością postaramy się znaleźć rozwiązanie. Dziękujemy za współpracę.
Komunikacja jest zerowa. Brak potwierdzenia zamówienia, brak płatności, tydzień od zamówienia i nadal zero komunikacji.
Top4Mobile.cz
Odpowiedź dla naszych klientów
- "Dziękujemy za zamówienie. Aktualny status to"
Nie mam co oceniać jak zamawiałem towar drukarka 3d miała być do odbioru w sklepie 8.12 a 8.12 napisali że 9.12 a 9.12 napisali że 11.12.więc anulowałem. To tyle moich doświadczeń.
Top4Mobile.sk
Przepraszam za nieporozumienie, dziękuję za informację.
Top4Mobile.cz
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia. Jak możemy pomóc w rozwiązaniu rozbieżności?