Czas dostawy jest dwa lub trzy razy dłuższy niż deklarowano, nie polecam.
Jesteście beznadziejni! Darmowy zwrot, kurwa, ma być! Jesteście oszustami!
Top4Mobile.it
Przykro nam z powodu Pana/Pani doświadczeń. Darmowy zwrot podlega warunkom wskazanym na naszej stronie internetowej; chcielibyśmy niezwłocznie zweryfikować Pana/Pani przypadek i pomóc w jego rozwiązaniu. Prosimy o kontakt z podaniem numeru zamówienia.
Do tej pory nic do mnie nie dotarło, a minęło już 10 dni od złożenia zamówienia.
Top4Mobile.sk
Przykro nam, że zamówienie nie dotarło nawet po 10 dniach. Prosimy o kontakt z podaniem numeru zamówienia, abyśmy mogli niezwłocznie sprawdzić przesyłkę i jak najszybciej rozwiązać tę sytuację.
Od zamówienia 18.09 przesyłka nadal nie została dostarczona, po 10 dniach ją anulowałem. Chyba mieli urlop, ponieważ w ogóle nikt nie reagował na moje zamówienie.
Top4Mobile.sk
Przykro nam z powodu Państwa doświadczenia i przepraszamy za niedostarczone zamówienie oraz brak komunikacji. Takie podejście nie jest standardem, który chcemy zapewniać. Poważnie traktujemy Państwa opinię i podejmiemy działania, aby podobna sytuacja się nie powtórzyła.
Wysłano nieprawidłowe zamówienie, żądają zwrotu i przesyłają nieistniejący kod oraz dane nieistniejącego dostawcy w Chorwacji do jego zwrotu.
Top4Mobile.hr
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Wysłanie niewłaściwego zamówienia oraz nieprawidłowe dane dotyczące zwrotu są niedopuszczalne. Prosimy o kontakt za pośrednictwem wiadomości dotyczącej zamówienia — sprawdzimy sytuację i zapewnimy prawidłowy oraz bezpłatny zwrot lub wymianę.
Folia ochronna na telefon nie dotarła.
Top4Mobile.cz
Przykro nam, że folia ochronna do Państwa nie dotarła. Prosimy o kontakt z numerem zamówienia – jak najszybciej sprawdzimy sytuację i podejmiemy działania naprawcze.
Po dziesięciu dniach nadal nic nie przyszło.
Top4Mobile.cz
Przykro nam, że przesyłka jeszcze nie dotarła. Prosimy o kontakt z podaniem numeru zamówienia, abyśmy mogli jak najszybciej sprawdzić jej status i rozwiązać tę sytuację.
Wszystko w porządku
Doskonale!
Dostawa została zrealizowana, ale ze strony sklepu nie było żadnej odpowiedzi na pytanie, kiedy towar dotrze...
Top4Mobile.cz
Przykro nam, że nie otrzymał Pan od nas odpowiedzi na swoje pytanie dotyczące dostawy. Dziękujemy za zwrócenie nam uwagi – z pewnością poprawimy komunikację, aby klienci byli na czas informowani o statusie zamówienia.
Jestem bardzo, bardzo niezadowolony z obsługi. Zamówiłem etui na telefon do iPhone’a 14, a otrzymałem etui do iPhone’a 13 PRO MAX, które jest zupełnie nieodpowiedniego rozmiaru. Ponadto nie można skontaktować się z działem obsługi posprzedażowej. Wysłałem kilka ponagleń z prośbą o formularz zwrotu i zwrot pieniędzy, ale nadal nic. Strona główna jest niedostępna albo już nie istnieje. Oto wiadomości, które otrzymuję.
Top4Mobile.fr
Szczerze przepraszamy za ten błąd oraz brak odpowiedzi ze strony naszego działu obsługi posprzedażowej. To nie jest doświadczenie, jakie chcemy zapewniać. Prosimy o bezpośredni kontakt z numerem zamówienia, abyśmy mogli wysłać etykietę zwrotną i jak najszybciej dokonać zwrotu pieniędzy.
Szybko zrealizowane zamówienie, produkt dobrze zapakowany, paczka dotarła bez uszkodzeń👍
Przyszło etui innego modelu, które jest za duże i nie pasuje do zamówionego typu telefonu.
Top4Mobile.hr
Przykro nam, że otrzymali Państwo niewłaściwą obudowę. Prosimy o kontakt z numerem zamówienia — chętnie pomożemy w wymianie na właściwy typ lub w zwrocie towaru.
Wszystko super
Szybka dostawa
Towar w porządku. Wybrano i opłacono wysyłkę DHL, ale dostarczono ją za pośrednictwem DPD. Towar otrzymano dopiero po 5 dniach.
Top4Mobile.de
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że przesyłka nie została wysłana zgodnie z wyborem za pośrednictwem DHL, a dostawa trwała dłużej. Traktujemy Państwa uwagę poważnie i pracujemy nad poprawą realizacji wysyłek.
Top4Mobile.cz
Przykro nam, że nie był Pan zadowolony. Będziemy wdzięczni, jeśli poinformuje nas Pan, co możemy poprawić.
Zamówienie nie dotarło w obiecanym terminie, nie otrzymałam żadnych informacji dotyczących opłaconego z góry zamówienia, jakakolwiek komunikacja była niemożliwa, brak odpowiedzi na maile, WhatsApp, czat… bardzo trudno było cokolwiek wyegzekwować. Ostatecznie na czacie poinformowano, że towar, który według oferty był dostępny w magazynie, jest niedostępny, i zamówienie zostało anulowane. Czekam na zwrot płatności.
Top4Mobile.cz
Przykro nam z powodu Państwa doświadczeń i przepraszamy za opóźnienie oraz niewystarczającą komunikację. Anulowanie zamówienia zostało przetworzone, a płatność zwrócimy Państwu tak szybko, jak to możliwe. Dołożymy wszelkich starań, aby poprawić jakość naszych usług.
Wszystko poszło świetnie!
Zawartość otrzymanej przesyłki nie zgadza się z tym, co zawierało moje zamówienie.
Top4Mobile.hu
Przepraszamy za niedogodności. Prosimy o skontaktowanie się z nami i podanie danych zamówienia, abyśmy mogli jak najszybciej sprawdzić problem i znaleźć jego rozwiązanie.
Świetnie i szybka dostawa!
Profesjonalna komunikacja, szybka dostawa.
Spóźniona dostawa
Top4Mobile.si
Przykro nam, że dostawa nie spełniła Państwa oczekiwań. Przepraszamy za niedogodności i dołożymy wszelkich starań, aby usprawnić proces dostawy.
Nie otrzymałem tego!
Top4Mobile.it
Bardzo nam przykro, że nie otrzymał(a) Pan/Pani swojego zamówienia. Prosimy o skontaktowanie się z nami i podanie szczegółów zakupu: niezwłocznie sprawdzimy przesyłkę i znajdziemy rozwiązanie.