Top4Mobile.cz
Przepraszam, że nie jestem zadowolony z Twojego zamówienia. Jak mogę Ci pomóc?
Super cena. Polecam sklep.
Top4Mobile.sk
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia. Jak możemy pomóc Ci rozwiązać ten problem?
Top4Mobile.bg
Przepraszamy za niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, aby zadowalająco zrealizować Państwa zamówienie. Dziękujemy za cierpliwość.
Towar zamówiłem 29.12.2025, pomimo tego, że był to scldom, został mi dostarczony dopiero 9.1.2026.
Top4Mobile.sk
Przepraszamy, że dostawa trwała dłużej niż zwykle. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Jeśli masz dodatkowe pytania lub prośby, skontaktuj się z nami. Z poważaniem, Zespół obsługi klienta.
Świetny produkt, szybka obsługa.
Wszystko jest w idealnym porządku. Kabel Vention USB-A Plug do portu USB-A czarny 2 m zapewnia wygodne połączenie z komputerem. Jestem zadowolony. Mogę go tylko polecić.7.1. 2026
Brak komunikacji, nikt nie odpowiada, nic się nie dzieje, a towar nadal nie dotarł. Nie polecam w żaden sposób.
Top4Mobile.cz
Dzień dobry, przepraszamy za wszelkie niedogodności. Postaramy się ustalić, co się stało i co możemy dla Państwa zrobić. Dziękujemy za cierpliwość.
Długi czas dostawy
Top4Mobile.cz
„3–5 dni roboczych”.
Zamówiony 29.12, jeszcze nie dostarczony
Top4Mobile.cz
Witam, przepraszamy za niedostarczenie przesyłki. Zajmiemy się tą sprawą i skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej. Dziękujemy za zrozumienie.
Towar miał dotrzeć do domu w poniedziałek (5.1.26), więc skontaktowałem się z firmą. Towar zostanie wysłany po moim odwołaniu w piątek, więc będzie to co najmniej tydzień opóźnienia. Przykro mi, ale nie jestem zadowolony. Życzę miłej reszty dnia.
PS: Nie mogę jeszcze ocenić towaru, ponieważ wciąż nie został do mnie dostarczony.
Top4Mobile.sk
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za opóźnienie w dostawie towaru i dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić terminową dostawę. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt. Życzymy miłego dnia.
Zamówiłem towar 19.12.2025 i do dzisiaj 8.1.2026 nie został dostarczony
W żadnym wypadku nie polecam!
Top4Mobile.sk
Towar nie zostanie dostarczony.
Świetna sprawa!
Anulowałem zamówienie, nie dotrzymali terminu wysyłki.
Top4Mobile.sk
Rozumiemy, przepraszamy za niedostarczenie przesyłki w wyznaczonym terminie. Dziękujemy za zrozumienie.
Jednak powiedz mi, że towar nie dotarł, ani nikt nie odpowiedział mi, kiedy zostanie dostarczony
Ponieważ zamówienie z 28.12.2025 jeszcze nie dotarło, nie mogę ocenić go pozytywnie.
Czekałem długo, a moje zamówienie zostało przekierowane na drugą stronę miasta
Top4Mobile.bg
Twoje zamówienie zostało przekazane na drugi koniec miasta.
Moja przesyłka nie dotarła
Top4Mobile.ro
„Prosimy o kontakt w sprawie zamówienia. Dziękujemy”.
Towar wciąż nie został do mnie dostarczony
Top4Mobile.cz
Towar nadal nie został dostarczony.
Nie otrzymałem jeszcze mojego zamówienia !??
Zamówienie nie dotarło
Top4Mobile.ro
Zamówienie jeszcze nie dotarło.
Żart...
Top4Mobile.hu
Witam, w czym możemy pomóc?
Nie dotarł!!!🤔😤
Top4Mobile.hu
Przepraszamy, że określony produkt nie został dostarczony. Jeśli mógłbyś podać nam więcej informacji, postaramy się znaleźć rozwiązanie. Dziękujemy za zrozumienie.
Top4Mobile.sk
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Czy możemy pomóc w rozwiązaniu problemu?
niedopuszczalna słowacka firma.
Top4Mobile.hu
"Dziękujemy za wiadomość. Twoje uwagi są dla nas bardzo ważne. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Z poważaniem, nasz zespół".
Otrzymałem oryginalny produkt w bardzo dobrej cenie i z szybką dostawą. Dziękuję!
Wszystko w porządku
Top4Mobile.sk
Dziękuję za opinię, postaram się poprawić.
Towary, które były wymienione na stronie internetowej jako dostępne w magazynie, w rzeczywistości nie były w nim dostępne.
Top4Mobile.sk
Drogi kliencie, przepraszamy, ale przedmiot, który został pokazany jako dostępny w magazynie na naszej stronie internetowej, nie był w rzeczywistości dostępny w magazynie. Dziękujemy za zrozumienie.
Top4Mobile.ro
Przepraszam za problemy z zamówieniem. Czy mógłbyś podać nam więcej informacji, abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji? Dziękujemy.
Szybka reakcja, szybka dostawa i towary przekroczyły moje oczekiwania.👍
Muszę ocenić, a towar jeszcze nie dotarł.
Top4Mobile.cz
Towary dopiero niedawno dotarły, więc nie byliśmy jeszcze w stanie ich ocenić. Dziękujemy za zrozumienie.
nie dotrzymali terminu.
Top4Mobile.sk
"Przepraszamy za opóźnienie".
Sklep zadeklarował dostawę, gdy zamówiłem go 25.12.2025, a dostawa miała nastąpić do 30.12.2025. jest 2.1. i nadal towar nie dotarł, a Packeta nawet go nie rejestruje.
Top4Mobile.sk
Przepraszamy za opóźnienie. Dołożymy wszelkich starań, aby dowiedzieć się, gdzie znajdują się Twoje towary i co spowodowało opóźnienie. Dziękujemy za cierpliwość.