Długi czas dostawy
Produkty wysokiej jakości, wysyłka...
Super, szybka dostawa
Zamówiłem w poniedziałek i odebrałem we wtorek
Paczka dotarła 4 dni po obiecanym terminie. Specjalnie wybraliśmy ten sklep, ponieważ obiecali dostawę. Chcieliśmy dać prezent urodzinowy, więc opóźnienie było bardzo niewygodne.
Top4Mobile.hu
Przykro nam, że przesyłka dotarła z opóźnieniem i spowodowała niedogodności podczas wręczania prezentu. Rozumiemy Państwa rozczarowanie, szczególnie w związku z obiecanym terminem dostawy. Przepraszamy i dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji.
Brak odpowiedzi na pytanie o kontakt
Top4Mobile.es
Przepraszamy, że nie odpowiedzieliśmy na czas. Prosimy napisać do nas ponownie, a zajmiemy się Państwa zapytaniem tak szybko, jak to możliwe.
Szybka realizacja, towary dotarły w porządku, działa zgodnie z oczekiwaniami.
Świetnie jak zawsze, szybka dostawa i wszystko dociera zgodnie z zamówieniem.
I tak nie mogę się z nimi skontaktować. nie wysłali mi konta r1
Top4Mobile.hr
Przepraszamy za niedogodności. Prosimy o kontakt w wiadomości, podając numer zamówienia, a niezwłocznie wyślemy Państwu fakturę R1.
Doskonały
Doskonałe produkty, pomocność.
Reklamowany termin dostawy nie został dotrzymany na czas. Dostawa zajęła 7 dni zamiast oczekiwanych 3 dni. Liczba pozycji wyświetlanych podczas składania zamówienia nie zgadzała się, ponieważ strona nie została poprawnie zaktualizowana.
Top4Mobile.hu
Przepraszamy za opóźnioną dostawę i niedokładne informacje o dostępności produktu. Pracujemy nad tym, aby dane dotyczące zapasów i terminy dostawy były dokładniejsze. Dziękujemy za opinię i cierpliwość.
Przesyłka dotarła z tygodniowym opóźnieniem.
Produkt dotarł bezpiecznie i prawidłowo zapakowany.
Top4Mobile.fr
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za opóźnienie w dostawie i dziękujemy za wyrozumiałość. Cieszymy się, że przesyłka dotarła w dobrym stanie i była odpowiednio zapakowana.
Chociaż na stronie widniała informacja, że przesyłka dotarła w środę-czwartek, to przynajmniej była dobrze zapakowana.
Bardzo ładny kadłub ☺️
Jestem zadowolony zarówno z towaru, jak i szybkości dostawy.
Nie do przyjęcia, wysłali mi połowę tego, co chciałem i nie zwrócili mi pieniędzy.
Top4Mobile.gr
Przykro nam z powodu Twoich doświadczeń. Skontaktuj się z nami bezpośrednio, podając szczegóły zamówienia, abyśmy mogli przeanalizować problem i ustalić odpowiednie rozwiązanie lub zwrot pieniędzy.
Top4Mobile.hu
Dziękujemy za opinię i wsparcie! Doceniamy, że korzystasz z naszych usług, i mamy nadzieję, że wkrótce znów będziemy mogli Ci służyć.
Nie ma powrotu. Płacimy pocztę w obu kierunkach, a pieniądze ze zwróconego towaru nie są zwracane, ale otrzymujemy je na konto u nich na nowy zakup. Nieszczęśliwy.
Top4Mobile.hr
Przykro nam z powodu niezadowolenia. Warunki zwrotu, w tym koszty dostawy i zwrot środków w formie kredytu na nowy zakup, są jasno określone w naszych zasadach. Chętnie sprawdzimy Państwa sprawę i pomożemy za pośrednictwem obsługi klienta.
Moja paczka została wysłana z drugą paczką do kogoś w Czechach.Nie wiem czy to normalne.A my klienci załatwimy to między sobą,ok :) :) :)
Top4Mobile.sk
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, z pewnością nie jest to standardowa procedura. Prosimy o kontakt z podaniem numeru zamówienia, abyśmy mogli jak najszybciej sprawdzić przesyłkę i rozwiązać problem.
Szybka dostawa. Duża satysfakcja.
Niewielkie komplikacje z zamówieniem, przekazane i rozwiązane w sposób całkowicie satysfakcjonujący.
ok
Bardzo ładny efekt, dobry stosunek jakości do ceny. Zobaczymy, kiedy będziemy go używać?
Super szybka dostawa, produkt wysokiej jakości